Intuitivní používání
Fusio je navrženo tak, aby se uživatelé nemuseli učit nové prostředí nebo přemýšlet, jak se dostanou k tomu, co potřebují. Uživatelské rozhraní používá standardní prvky, každý kdo umí pracovat s Windows či Office v něm bude jako doma. Při návrhu jsme přemýšleli opravdu nad každým tlačítkem a občas i dlouze debatovali na tím, která ikona nejlépe vystihne jeho funkci. A samozřejmě jsme vše následně ověřili na laických uživatelích v praxi.
Procesy tak, jak jste je vymysleli
Vaše procesy jsou sledem promyšlených kroků, které na sebe navazují. Sledem akcí, které se spouští či větví dle určených podmínek. A tak to umí i Fusio. Má se po potvrzení objednávky automaticky založit zakázka a předat k vyřízení vedoucímu příslušného střediska? Žádný problém.
Procesy občas nebývá problém vymyslet, ale spíš prosadit. Pokud jejich související evidenci zajišťují excelové tabulky putující e-mailem, není to jistě snadné. Ve Fusio lze jejich pravidla definovat dle potřeby a zajistit tak, aby proces měl svůj řád. A tak, aby byly procesy nejen standardizované, ale i průchodné. Co potřebujete, aby bylo přesně tak, jak má být, lze nastavit striktně. Kde je to naopak žádoucí, necháte určitou míru volnosti. A hlavně, když to budete potřebovat změnit, půjde to snadno a rychle.
Buďte v obraze
Pro optimální průběh procesů je důležité včasné informování zodpovědných pracovníků o nastalých stavech či nových úkolech. Nastavte jim e-mailové notifikace podle vašich potřeb.
Nechejte se dle potřeby informovat pravidelnými reporty z jednotlivých agend. Šikovně nastavené reporty vám dokáží ve firmě ledacos pohlídat a vy se můžete v klidu soustředit na to, co je pro vás důležité. Třeba na služby vašim zákazníkům.
Data v bezpečí
Ve Fusio si snadno nastavíte oprávnění jednotlivých uživatelů dle jejich role ve firmě – ať už jde o přístup k datům, možnost jejich úprav, mazání, přidávání či otevírání příloh nebo třeba exportování. Ke všem operacím, prováděným uživateli, je vedena podrobná historie, díky které nejen, že můžete vše zpětně dohledat, ale v případě chyby i vrátit do původního stavu. A to včetně možnosti obnovení smazaných záznamů.
Když seznamy nestačí
Pro většinou firemních evidencí a agend je optimální správa prostřednictvím seznamů a editačních formulářů. Ty jsou proto standardním prostředím práce uživatelů ve Fusio. V některých případech je ale vhodné využít jinou formu, třeba u plánu dovolených je jistě přehlednější kalendářové zobrazení. Fusio proto umožňuje také vytváření specializovaných modulů, které lze plnohodnotně integrovat do uživatelského rozhraní. Modul vám rádi navrhneme dle vašich požadavků tak, aby co nejlépe vyhovoval vašim potřebám. Také u modulů vám ale ponecháváme plnou svobodu. Takže i pokud budete mít hodně speciální požadavky a budete mít pocit, že by jste si vše raději udělali sami, je vám k dispozici připravené rozhraní.
Již víte, že Fusio je velmi univerzální a můžete v něm spravovat agendy jak agendy běžné v mnoha firmách, tak specifické právě pro Vás. Podívejte se na pár příkladů.