Elektronické schvalování


Fusio lze využít pro celou řadu schvalovacích procesů, ať už jde o schválení nákupů, sortimentu, různých typů účetních dokladů, vyřazení majetku, dovolených, zápůjček, platebních podmínek, dokumentů, směrnic, smluv, požadavků, technických listů, specifikací produktů a podobně (pro inspiraci se můžete blíže podívat třeba na možnosti schvalování faktur).

Konkrétní požadavky na podobu schvalování se logicky liší dle konkrétního schvalovaného „předmětu“. Při schvalování požadavku na dovolenou asi budou potřebné údaje jako datum od-do, jméno pracovníka, případně informace o plánované dovolené kolegů ve stejném termínu. U individuálních platebních podmínek to může být zase třeba doba splatnosti či kredit.
Požadavky jsou ale samozřejmě různé i při schvalování stejných položek u různých firem či organizací. Díky univerzálnosti Fusio je možné celý proces, jeho jednotlivé kroky i jejich obsah nastavit přesně podle vašich potřeb. Rádi vám navrhneme řešení vhodné právě pro Vás.
Chtěli byste vidět Fusio v akci? Rádi vám ho předvedeme naživo.

Chci to vidět

    Vaše jméno

    Váš email

    Vaše telefonní číslo

    Zpráva

    Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů
    Podmínky zpracování osobních údajů


      Vaše jméno

      Váš email

      Vaše telefonní číslo

      Zpráva

      Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů
      Podmínky zpracování osobních údajů

      Tyto webové stránky používají cookies. V případě, že souhlasíte s jejich použitím, klikněte na tlačítko "Souhlasím" níže. Detaily, jak s Vašimi daty nakládáme, najdete na stránce Podmínky zpracování osobních údajů.