Evidenci a správu majetku je možné ve Fusio snadno realizovat jako standardní agendu, přizpůsobenou podle vašich potřeb. Díky možnosti samosprávy systému si můžete jednoduše přizpůsobit (a nebo to samozřejmě můžete nechat na nás…) obsah evidence. Většina firem či organizací se nejspíš rozhodne u jednotlivých položek majetku evidovat údaje jako je popis, interní evidenční číslo, umístění, přidělení a podobně. Z vašich individuálních potřeb však mohou vyplývat další evidované údaje, jako třeba životnost, středisko, kategorizace či cokoliv dalšího. Fusio si tak jako vždy přizpůsobíte přesně vašim potřebám.
Reporty, notifikace, historie, oprávnění
Uplatnění dalších standardních vlastností Fusio pak pomůže zajišťovat správu majetku na potřebné úrovni – proč třeba neposílat o přidělení majetku pracovníkovi notifikaci (případně i s požadavkem na vyznačení převzetí do péče…) či pravidelný inventarizační report. Stejně tak s výhodou využijete další vlastnosti jako je práce s přílohami (ukládání souvisejících dokladů, fotografií…), historie změn či přístupová oprávnění.
Životní cyklus pod kontrlou
Majetek je také možné sledovat v rámci celého životního cyklu (tj. zajistit kompletní asset management), od návrhu na pořízení, přes schválení, pořízení, zařazení do užívání až po vyřazení. Evidovat je možné dle potřeby samozřejmě i například opravy majetku včetně spojených nákladů a další návazné agendy.
Nejen majetek
V případě specifických oblastí lze také samozřejmě snadno realizovat odpovídající rozšíření – typickým příkladem je IT oblast a evidence softwarových licencí včetně jejich evidencí, podkladů pro pravidelný audit jejich využití a podobně.
Chtěli byste vidět Fusio v akci? Rádi vám ho předvedeme naživo.
Chci to vidět
Tyto webové stránky používají cookies. V případě, že souhlasíte s jejich použitím, klikněte na tlačítko "Souhlasím" níže. Detaily, jak s Vašimi daty nakládáme, najdete na stránce Podmínky zpracování osobních údajů.