Podle vašich potřeb
Evidenci a správu pošty je možné ve
Fusio snadno realizovat jako standardní agendu, přizpůsobenou podle vašich potřeb. Díky možnosti samosprávy systému si můžete jednoduše přizpůsobit (a nebo to samozřejmě můžete nechat na nás…) obsah evidence. Většina firem či organizací se nejspíš rozhodne u jednotlivých záznamů evidovat údaje jako je datum přijetí/odeslání, popis, odesílatel/příjemce, interní evidenční číslo, typ zásilky (obyčejný dopis, doporučený dopis zpráva do datová schránky, balík…) a podobně. Z vašich individuálních potřeb však mohou vyplývat další evidované údaje, jako třeba vyřizující osoba, termín vyřízení, středisko, kategorie či cokoliv dalšího. Fusio si tak jako vždy přizpůsobíte přesně vašim potřebám.

(příklad realizace agendy přijaté pošty)
Všechny typy zpráv
Do evidence je možné zaznamenávat nejen papírovou poštu (včetně možnosti skenování přímo do seznamu), ale i automaticky stahovat zprávy z datových schránek. Prostřednictvím datových pump je možné i připojení sběrné emailové schránky (byť Fusio samozřejmě není klasický poštovní klient) nebo faxového rozhraní.
Reporty, notifikace, historie, oprávnění
Uplatnění dalších standardních vlastností Fusio pak pomůže zajišťovat správu přijaté i odeslané pošty na potřebné úrovni – proč třeba neposílat o přidělení zprávy pracovníkovi notifikaci či pravidelný report zpráv s blížícím se termínem vyřízení. Stejně tak s výhodou využijete další vlastnosti jako je práce s přílohami (ukládání skenů zpráv, zpráv z datových schránek), historie změn či přístupová oprávnění.
Vyřízení pošty pod kontrolou
Zejména u přijaté pošty oceníte dokonalý přehled o stavu a postupu jejího vyřízení. Jednotliví pracovníci si mohou vyřízení zprávy předávat podle potřeby nebo můžete stanovit jasná pravidla, navázaná například na typ zprávy, kategorii či odesílatele. Pokud je vyřízení termínováno (například dopis z úřadu), díky reportům a notifikacím pohlídáte, že vše proběhne včas a bez problém-
Nejen pošta
Na jednotlivé zprávy pošty mohou být také navázány spojené úkoly, lze je přiřazovat projektům, zakázkám a podobně – podle toho, jak si Fusio nastavíte.
Oproti aplikacím specializovaným pouze na oblast evidence a správy pošty získáte s Fusio
univerzální nástroj na správu firemních agend a evidencí.
Tyto webové stránky používají cookies. V případě, že souhlasíte s jejich použitím, klikněte na tlačítko "Souhlasím" níže. Detaily, jak s Vašimi daty nakládáme, najdete na stránce Podmínky zpracování osobních údajů.