5 kroků pro zpracování Vašich přijatých faktur ve Fusio
Postup elektronického zpracování přijatých faktur
Proč využívat Fusio pro zpracování faktur?
Zpracování papírových i elektronických faktur
Základní informace ihned k dispozici
Možnost rychlého schválení faktur
Automatické vytěžení údajů
Integrace s DMS a účetními systémy
5 kroků pro snadné zpracování Vašich faktur:
1. VSTUP DOKUMENTŮ
Faktury se do systému dostanou automaticky z Vašeho e-mailu, oskenováním z multifunkčního zařízení nebo ze sběrné složky v počítači.
Optimální je situace u dokladů, které již dostáváte v elektronické podobě. Pokud Vám dodavatelé např. posílají faktury na e-mailovou adresu faktury@vasefirma.cz, doplníme Vám Fusio o datovou pumpu, která bude e-maily ze schránky automaticky stahovat a zařazovat je do systému – s možností přebírat zprávy jen z předem schválených adres či adres splňujících jiné vydefinované požadavky.
Faktury, které obdržíte v papírové podobě, můžete do systému oskenovat, třeba na Vašem multifunkčním zařízení. Skeny se do systému načtou hromadně, stačí jen správně nastavit skenovací pracoviště.
2. PŘÍJEM DO FUSIO
Základní informace o faktuře – jako Dodavatel nebo Datum/Čas doručení – jsou k dispozici ihned po přijetí do Fusio. Dokument tedy můžete, v případě potřeby, rychle schválit.
3. AUTOMATICKÉ VYTĚŽENÍ
Volitelnou součástí Fusio je automatické vytěžení Vámi požadovaných podrobných údajů a jejich ověření (validaci) před uložením či exportem dat.
Učící se algoritmus
Systém je založen na algoritmu, který se postupně učí a zdokonaluje výsledky vytěžování dokumentů. S přibývajícím počtem zpracovávaných dokumentů si systém automaticky ukládá nejnovější informace podle typu dokumentu a při zpracování vybírá vždy nejlepší umístění jednotlivých hodnot pro vytěžení. Celý algoritmus pracuje na pozadí a uživatel do něj nemusí zasahovat.
Postup zpracování dokumentu
Po zaučení dokumentu při prvním skenování dochází u dalších dokumentů k již automatickému vytěžení všech textů. Z vytěžených údajů systém rozpozná, o jaký typ dokumentu jde (jedná se o tzv. šablonu dokumentu). Dle šablony jsou vyhledány požadované údaje (číslo faktury, IČ dodavatele apod.) a jsou zobrazeny ve formě seznamu nalezených atributů. Uživatel může kdykoli kterýkoli údaj opravit nebo upřesnit. Po automatické kontrole a kontrole vytěžených údajů uživatelem dojde k uložení dokumentu do požadovaného formátu souboru nebo k exportu dat do informačního systému, ke kterému je Fusio připojeno.
Automatická validace vytěžených údajů
Systém umožňuje automatickou validaci (kontrolu) vytěžených i zadaných údajů. Při vytěžení nebo zadání hodnoty atributu dojde ke kontrole hodnoty oproti databázi nebo ERP systému, a pokud je hodnota chybná, je zakázán export celého dokumentu a atribut je zvýrazněn červeně. Současně je u atributu vždy vypsán důvod, proč neprošla kontrola hodnoty atributu, například, že zadané IČ neexistuje v informačním systému. Pokud je údaj zadán správně, je vybraný atribut zvýrazněn zelenou barvou.
Fusio – Vytěžené údaje (vpravo) – správně vytěžené údaje označeny zeleně, červené položky lze opravit ručním označením požadovaného údaje na faktuře.
4. SCHVÁLENÍ
Po přijetí faktury do Fusio ji můžete ihned schválit díky okamžité dostupnosti základních informací, jakými jsou Dodavatel či Datum/Čas přijetí. Po vytěžení jsou k dispozici podrobnější informace, jako Cena, Splatnost, Číslo faktury, apod.
Fusio – Možnost schválení dokumentu přes mobilní zařízení
Požádejte dodavatele o uvádění čísel Vašich objednávek na fakturách. Pak se budou moci Vaše přijaté faktury automaticky párovat s objednávkami zadanými ve Fusio. Zjednodušíte tím proces schvalování nákupů u Vás ve společnosti a budete mít náklady pod kontrolou. Schvalovat příchozí faktury můžete snadno tak, že „Objednavatel“ bude v systému označen jako „Schvalovatel“ faktury. Můžete zavést i automatický systém: Podání žádosti – Schválení nákupu – Spárování faktury – Schválení faktury. Tím získáte kvalitní podklady pro Váš finanční controlling – data o provedených objednávkách a nákladech jednotlivých oddělení, nakupovaných komoditách, apod.
Fusio – Seznam faktur a přehled stavu jejich ověření.
5. EXPORT DO ERP
Vytěžená a ověřená data mohou být uložena do Vámi požadovaného formátu nebo exportována do informačního či účetního systému, SQL, apod.
Fusio – Uložení vytěžených údajů do požadovaného formátu.
Chtěli byste vidět Fusio v akci? Rádi vám ho předvedeme naživo.
Chci to vidět
Tyto webové stránky používají cookies. V případě, že souhlasíte s jejich použitím, klikněte na tlačítko "Souhlasím" níže. Detaily, jak s Vašimi daty nakládáme, najdete na stránce Podmínky zpracování osobních údajů.